Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Κύβος και ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο: έδρες και αναπτύγματα, ακμές και κορυφές

Συμβουλές του θείου Εύδοξου

Γεια σας παιδιά!!! Είμαι ο Εύδοξος από την Κνίδο της Μικράς Ασίας. Είμαι ένας ταπεινός  αστρονόμος, γεωμέτρης,  γεωγράφος,  μηχανικός,  μετεωρολόγος,  νομοθέτης,  γιατρός και φυσικά  φιλόσοφος.
Ήμουν μαθητής του Ευκλείδη και προσπάθησα να συναγωνιστώ το δάσκαλό μου.
Ένα από τα ρητά μου είναι το "Αεί ο Θεός γεωμετρεί".
Θα προσπαθήσω να σας μάθω μερικά από τα μυστικά του κύβου και του ορθογωνίου παραλληλεπιπέδου  και θα σας δείξω τους τύπους με τους οποίους θα βρίσκετε το εμβαδόν τους.
Καλή διασκέδαση!!!
κύβος και ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο
View more presentations from johngfer

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να βρεις ποια είναι αναπτύγματα κύβου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου