Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Λόγος δυο μεγεθών

Συμβουλές του θείου Δάμωνα

Γεια σας παιδιά!!! Είμαι ο Δάμων, φιλόσοφος και έζησα τον 4ο αιώνα π.Χ. στη Σικελία.
Όταν ο τύραννος των Συρακουσών Διονύσιος καταδίκασε σε θάνατο τον καλύτερό μου φίλο το Φιντία, αυτός ζήτησε μια μέρα για να τακτοποιήσει τις εκκρεμότητες του.
Ο Διονύσιος δεν τον άφηνε, για να μη δραπετεύσει.
Τότε εγώ έδωσα το λόγο μου ότι θα πάρω τη θέση του, μέχρι να γυρίσει.
Ο Φιντίας άργησε και όλοι ήταν έτοιμοι για την εκτέλεσή μου αντί του φίλου μου. Ξαφνικά εμφανίστηκε τρέχοντας λαχανιασμένος, για να προλάβει την άδικη τιμωρία.
Ο τύραννος Διονύσιος συγκινήθηκε και μας χάρισε τη ζωή με την προϋπόθεση να τον βάλουμε και αυτόν στην παρέα μας.
Η φιλία μας παρέμεινε αιώνιο παράδειγμα για όλο τον κόσμο.

Γι' αυτό κι εγώ θα σας μιλήσω για τους λόγους των μεγεθών και είμαι σίγουρος ότι αν δώσετε κι εσείς το λόγο σας θα τα καταφέρετε!!!





ΚΛΙΚ ΕΔΩ Εξασκήσου γράφοντας λόγους

ΚΛΙΚ ΕΔΩ Γράψε το λόγο των αντικειμένων της εικόνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου