Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Συνθέτω ένα ποίημα για το αγαπημένο μου λουλούδι




Τα τριαντάφυλλα

Τριαντάφυλλο πανέμορφο και μοσχομυρωδάτο
που βρίσκεις το κουράγιο ν' ανθίσεις
τη μυρωδιά σου μου προσφέρεις
και τώρα που σε κρατώ το χέρι μου στολίζεις.

Μ.Λ

Τριαντάφυλλο γλυκό

Μικρό μου τριανταφυλλάκι,
σ' έχω εγώ πολύ μεράκι
Αχ και να 'σουνα εδώ,
να χορέψουμε ταγκό..
Στο μικρό μου λιβαδάκι !!

Κ.Β.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ

Κόκκινο τριαντάφυλλο κρατώ
και στα σύννεφα πετώ
το άρωμά του με μεθάει στο λεπτό.
Τα λουλούδια τ' αγαπώ
μα το κόκκινο τριαντάφυλλο
το΄χω σαν φυλακτό!

Λ.Κ


Η Ανεμώνη

Ανεμώνη γλυκιά
με καλή καρδιά
γιατί με βασανίζεις?
γιατί δεν μου το αποκαλύπτεις?
το μικρό σου μυστικό
που το φιλάς καλά μέσα σου
αυτό το μυστικό είναι η αιτία
του πανέμορφου χρώματος στα πέταλα σου
πώς το απόκτησες
αυτό το χρώμα?
θα μείνει μυστικό
μην ανησυχείς δεν θα το μάθει κανείς
Αρκεί να μάθω πως
το απέκτησες
Εγώ θα το φυλάξω
αυτό το μυστικό για πάντα.

Ε.Μ


Το νυχτολούλουδο!!!!!!!!!!!

Το μικρό μου νυχτολούλουδο
μέσα στη νύχτα κοιτάζει τον ουρανό
τα αστέρια βλέπει και μοσχοβολά
και χαιρετάει τα μικρά παιδιά.

Ήσυχο το καημένο μέσα στη νύχτα τριγυρνά
και την μέρα με τα άλλα λουλούδια
ούτε παίζει,ούτε γελά.

Την ημέρα κοιμάται
τον ήλιο δεν τον χαιρετά
μόνο το φεγγάρι ξέρει και τον ήλιο τον έχει ακουστά.

Λ.Π.



Ο ΗΛΙΟΣ


Όταν κοιτώ
το ωραίο το φυτό
τον ωραίο ήλιο
είναι,ναι τρομερό
τι θα φάμε ?

Α.Μ.

Το γαρύφαλλο


Γαρύφαλλο μου μυρωδάτο
είσαι ροζ και κεφάτο
σαν σε κόψω θ'αρρωστήσεις
μα μες το νεράκι θα ανθίσεις.

Α.Χ.

Η Γαρδένια

Φύτεψα μια γαρδένια
να ομορφύνει το μπαλκόνι
να το ποτίζω έχω έννοια
μην χαλάσει με αγχώνει

Α.Τ.


Ο καλλιστήμονας

Αγέρωχο , καλλίγραμμο και πάντα φουντωμένο
στέκει το λουλούδι μου σε κήπο ανθισμένο
όλοι αναρωτιούνται πώς να το λένε τάχα
καλλιστήμων τους απαντώ με περίσσια περηφάνια
Κόκκινα πορφυρά άνθη είναι φουντωμένο
μέσα στο καλοκαιράκι είναι πάντα ανθισμένο

Σ.Σ.

Οι παπαρούνες και τα ζουμπούλια


Το φως κερδίζει τη νυχτιά
και η πλάση όλη ξυπνά
με θόρυβο ψιθυριστό
σαν το ζουζούνι το τρελό.
Οι παπαρούνες χορεύουνε
και τα ζουμπούλια θεριεύουνε
κάτω απ' την αμυγδαλιά
με τα άνθη τα πολλά.

Σ.Ζ

Η ΤΟΥΛΙΠΑ

Είναι όμορφη
και καλή
σε ποιο μέρος να ψηθεί
είναι η τουλίπα η καλή
που την αγαπώ τόσο πολύ

Γ.Ζ.




ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ

Μια γαρυφαλιά
που ήτανε γκρίζα
μεσ' τον κήπο τον καλό
μαμά θέλω νερό.

Π.Π.

Τα λουλούδια στο παρτέρι

Στο παρτέρι στην αυλή
δυο τριαντάφυλλα μαζί
παρέα με ένα γιασεμί
περνούν κάθε άνοιξη μαζί!!!!!!!!!

Α.Β.


Η ΓΑΡΔΕΝΙΑ


Ήταν μια ψηλή γαρδένια
που περήφανα στέκεται
και όλο μοσχοβολά
και συνέχεια χαιρετά

Α.Δ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου